Users Currently Browsing This Topic:
0 Members

Author Topic: The Ed Forum is having a total Meltdown and chicken bones!  (Read 55179 times)

Offline Peter Goth

Re: The Ed Forum is having a total Meltdown!
« Reply #152 on: September 03, 2019, 05:23:31 PM »
Advertisement
That's a valid point,
 if it actually is a case of denying free speech, a judge should be able force the EF to reinstate.

How far from the bench will you be before you hear him stop laughing at you?
« Last Edit: September 03, 2019, 05:28:34 PM by Peter Goth »

JFK Assassination Forum

« Reply #152 on: September 03, 2019, 05:23:31 PM »

Offline Bill Chapman

« Reply #153 on: September 03, 2019, 06:11:54 PM »
That would be great. Thanks. (I've recently gained an added affection for PDF files. I'm not really sure why, but I really like the PDF format for some reason.) :)

Adobe Acrobat is a great program for Mac users involved in content-creation, especially back in the day when my clients were Windows-only. Acrobat keeps the formatting of layouts etc intact, including fonts. The 'king of cross-platform'.
« Last Edit: September 03, 2019, 06:15:54 PM by Bill Chapman »

Offline John Iacoletti

« Reply #154 on: September 03, 2019, 07:07:33 PM »
Yes, of course Mooney was mistaken. The proof of that fact is in Bonnie Ray's testimony.

Couldn't you just as easily say "of course Bonnie Ray was mistaken.  The proof of that fact is in Mooney's testimony"?

JFK Assassination Forum

« Reply #154 on: September 03, 2019, 07:07:33 PM »

Offline Michael Walton

« Reply #155 on: September 03, 2019, 08:05:10 PM »
Adobe Acrobat is a great program for Mac users involved in content-creation, especially back in the day when my clients were Windows-only. Acrobat keeps the formatting of layouts etc intact, including fonts. The 'king of cross-platform'.

"back in the day.."

LOL! No xxxx Bill. PDFs work on both sides of the fence.

Offline Michael Walton

« Reply #156 on: September 03, 2019, 08:06:49 PM »
That's a valid point,
 if it actually is a case of denying free speech, a judge should be able force the EF to reinstate.

How far from the bench will you be before you hear him stop laughing at you?

Uh, Peter..

The topic in JFK. Assassination. Take a drag...

Thoughts...?

JFK Assassination Forum

« Reply #156 on: September 03, 2019, 08:06:49 PM »

Offline Bill Chapman

« Reply #157 on: September 03, 2019, 11:22:11 PM »
"back in the day.."

LOL! No xxxx Bill. PDFs work on both sides of the fence.

Duh, no sh*t. Note that I related my experience from my side of the fence.

You f'kn OswaldAs I was walking a' alane, I heard twa corbies makin' a mane. The tane untae the tither did say, Whaur sail we gang and dine the day, O. Whaur sail we gang and dine the day?  It's in ahint yon auld fail dyke I wot there lies a new slain knight; And naebody kens that he lies there But his hawk and his hound, and his lady fair, O. But his hawk and his hound, and his lady fair.  His hound is to the hunting gane His hawk to fetch the wild-fowl hame, His lady ta'en anither mate, So we may mak' our dinner swate, O. So we may mak' our dinner swate.  Ye'll sit on his white hause-bane, And I'll pike oot his bonny blue e'en Wi' ae lock o' his gowden hair We'll theek oor nest when it grows bare, O. We'll theek oor nest when it grows bare.  There's mony a ane for him maks mane But nane sail ken whaur he is gane O'er his white banes when they are bare The wind sail blaw for evermair, O. The wind sail blaw for evermair.'es attack everything.
« Last Edit: September 03, 2019, 11:29:25 PM by Bill Chapman »

Offline Peter Kleinschmidt

« Reply #158 on: September 03, 2019, 11:26:45 PM »
Duh, no sh*t.

You f'kn OswaldAs I was walking a' alane, I heard twa corbies makin' a mane. The tane untae the tither did say, Whaur sail we gang and dine the day, O. Whaur sail we gang and dine the day?  It's in ahint yon auld fail dyke I wot there lies a new slain knight; And naebody kens that he lies there But his hawk and his hound, and his lady fair, O. But his hawk and his hound, and his lady fair.  His hound is to the hunting gane His hawk to fetch the wild-fowl hame, His lady ta'en anither mate, So we may mak' our dinner swate, O. So we may mak' our dinner swate.  Ye'll sit on his white hause-bane, And I'll pike oot his bonny blue e'en Wi' ae lock o' his gowden hair We'll theek oor nest when it grows bare, O. We'll theek oor nest when it grows bare.  There's mony a ane for him maks mane But nane sail ken whaur he is gane O'er his white banes when they are bare The wind sail blaw for evermair, O. The wind sail blaw for evermair.'es attack everything
You are very sensitive :( :( :'( :'( BS:

JFK Assassination Forum

« Reply #158 on: September 03, 2019, 11:26:45 PM »

Offline John Iacoletti

« Reply #159 on: September 03, 2019, 11:50:16 PM »
You f'kn OswaldAs I was walking a' alane, I heard twa corbies makin' a mane. The tane untae the tither did say, Whaur sail we gang and dine the day, O. Whaur sail we gang and dine the day?  It's in ahint yon auld fail dyke I wot there lies a new slain knight; And naebody kens that he lies there But his hawk and his hound, and his lady fair, O. But his hawk and his hound, and his lady fair.  His hound is to the hunting gane His hawk to fetch the wild-fowl hame, His lady ta'en anither mate, So we may mak' our dinner swate, O. So we may mak' our dinner swate.  Ye'll sit on his white hause-bane, And I'll pike oot his bonny blue e'en Wi' ae lock o' his gowden hair We'll theek oor nest when it grows bare, O. We'll theek oor nest when it grows bare.  There's mony a ane for him maks mane But nane sail ken whaur he is gane O'er his white banes when they are bare The wind sail blaw for evermair, O. The wind sail blaw for evermair.'es attack everything.

This is the guy who had a hissy-fit when he thought he was being called a lemming.